Sign in to follow this  
Sly

New Tag

Recommended Posts

LOL that's easy when you're facing a bunch of Europeans with high pings. :D

 

I've done that:

 

(Yawns loudly)

 

reallyhighscore3vs2.png

 

Here's where I managed to top myself.

 

:)

 

veryhighscorebv4.png

 

I'm sure I can get some better ones when I get the time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
And mystical Guru is GOOD with his shotgun, even in euro server lolz

 

 

Hey Mr. 10 ping :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
screenshot13zb4.png

 

mmmm it feels good

Pretty interesting you made that 60 kills, since you joined few minutes afterthe round was started. Pretty good.

Share this post


Link to post
Share on other sites
screenshot13zb4.png

 

mmmm it feels good

 

Only one tag Sly........cuh :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
screenshot13zb4.png

 

mmmm it feels good

 

U did record that round? :blink:

I wont acuse u or anything but i feel its kinda weird.. u instaleld nolf 1 week ago or something. and u already have 63 kills?? :blush: but i dont know, since maybe u was a SICK lpayer in the " old " days in nolf.. i Know u are a " legend " :happy1::blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He is an old school nolfer...

Edited by Caip

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wish more old school nolfers played...

Share this post


Link to post
Share on other sites

You and me both, Blue. There are some awesome people I'd love to see in the servers again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You and me both, Blue. There are some awesome people I'd love to see in the servers again.

I wouldn't mind some mid nolfers too. Like Vereesa & Daemon Queen. Along with some oldies too. I'll love to meet some of the nice oldies nonetheless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If it's a movie about pwning people, I sure hope you didn't manage to get me in it :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

well.. im looking forward to it.. take cool songs in it 2 ^^ not Hip hop plz :happy1: :happy1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah..new movie coming again..is there a lot of rejoining when you have bad score end of the map or when you get killed too much?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niXsa dont talk trash by the way name how many clans you have been in that have beat me in a match oh wait none...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi blue.... arent u the famous SS guy? :blink:

 

yes, he is the famous SS (Sturm Staffel) guy :lol: .. right one

 

38812.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha..i'm not talking trash..you just can't admit that you can't take it if you are not in the top

 

"Oh hell, i'm not at the top, gotta rejoin before map ends"

"I am going to own you all in next map!" And what happened? Slyguy left the game :P always so funny

 

umm..and how matches i have played against you? 1? that =NS= vs BAB where you didn't even bother to tell us that you are leaving..not at all and joined BAB :rolleyes:

 

looking forward to see this new movie, last one was quite good when kg was bitching there :P

Edited by NiXsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup and not only this ... curver can look good too if he cuts together his 10 kills he has each map :P ... i killed you tons of times while you were doing your movie last time and you show none of yourself being killed except some phos***** kill by butch, like "oh only phos can kill me" :P

Edited by P!NX

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah you are bragging about pubbing but your to scrub to even get your members online to match what i think theres a match once every year now? maybe you guys should talk to the clans that matched every weekend for competitive fun in the beginning and didnt worry about their clan losing. pubbing is very limited skill between half the people who arent legit and half the revive kills you dont even know what your talking about honestly and you have no idea what teamwork is

Share this post


Link to post
Share on other sites
yes, he is the famous SS (Sturm Staffel) guy :lol: .. right one

 

38812.jpg

 

 

Lol. Yeah. He busted many of your friends & clanmates. Good times.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yes, he is the famous SS (Sturm Staffel) guy :lol: .. right one

 

38812.jpg

 

Schutz Staffel

 

Sturm was used in the "SA" the Sturm Abteilung... The muscle of the NSDAP..

 

And the "Sturm Truppen" Storm troops.. Heavily armed experienced soldiers who lead charges in the blitzkrieg... WTF PWN soldiers

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this